Η προσφορά έχει λήξει. Για να δείτε τις ενεργές προσφορές για Παιδί - Οικογένεια κάντε κλικ εδώ.

5€ για 1 εισιτήριο στην οικογενειακή διαδραστική παράσταση "Στη Μαγευτική Κοραλλοχώρα" του Αντώνη Ζιώγα, στο Θέατρο "Πρόβα" στο κέντρο της Αθήνας, αξίας 10€ - έκπτωση 50%

Θέατρο Πρόβα
Στη Μαγευτική Κοραλλοχώρα

Όροι της Προσφοράς

  • Αγοράζοντας αυτή την προσφορά κερδίζετε 2% cashback (για λεπτομέρειες δείτε εδώ).
  • Μπορείτε να εξαργυρώσετε το κουπόνι έως 1/04/2018 (Λήξη παραστάσεων).
  • Το κουπόνι περιλαμβάνει 1 εισιτήριο στην οικογενειακή διαδραστική παράσταση "Στη Μαγευτική Κοραλλοχώρα" του Αντώνη Ζιώγα, στο Θέατρο "Πρόβα" στο κέντρο της Αθήνας.
  • Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
    • Κυριακή 16:00
  • Διάρκεια παράστασης: 70' (με 10' διάλειμμα)
  • Μπορούν να αγοραστούν απεριόριστα κουπόνια ανά χρήστη, για προσωπική χρήση ή για δώρο.
  • Δείτε περισσότερες πληροφορίες στα "Λίγα Λόγια".
  • Είναι απαραίτητη η προσκόμιση του εκτυπωμένου κουπονιού.
  • Είναι απαραίτητο να κάνετε κράτηση στο 210 8818326.
  • Η προσφορά ισχύει αποκλειστικά με την αγορά του κουπονιού από το Dealsafari.gr. Η επιχείρηση ΔΕΝ δέχεται κανένα πελάτη με την τιμή της προσφοράς χωρίς την προσκόμιση του αγορασμένου κουπονιού (ή των στοιχείων του). Για τυχόν ερωτήσεις σχετικά με την αγορά του κουπονιού καλέστε στο Dealsafari.gr 212-0002170 (Δευτ. έως Παρ. 10:00 - 17:00).

Επέλεξε από τα παρακάτω:

1
5€ για 1 εισιτήριο στην οικογενειακή διαδραστική παράσταση "Στη Μαγευτική Κοραλλοχώρα" του Αντώνη Ζιώγα, στο Θέατρο "Πρόβα" στο κέντρο της Αθήνας, αξίας 10€ - έκπτωση 50%
5 €
Μη Διαθέσιμο

Η προσφορά έληξε στις 1/04/2018

Τρόποι πληρωμής:

  • Κάρτα (πιστωτική, χρεωστική, κλπ.)
  • Paypal
  • Κατάθεση
  • Web Banking
  • Μετρητά μέσω Courier
  • Dealsafari.gr Wallet
Περισσότερες πληροφορίες >>

Η παιδική σκηνή του Θεάτρου Πρόβα παρουσιάζει τη νέα οικογενειακή διαδραστική παράσταση του Αντώνη Ζιώγα «Στη μαγευτική Κοραλλοχώρα», ένα παραμύθι εποχής, με κλασικά κοστούμια, που περνά σύγχρονα μηνύματα μέσα από την περιπέτεια και το χιούμορ. Τα παιδιά μαζί με τους γονείς ή τους δασκάλους τους καλούνται επί σκηνής για να βοηθήσουν με πολλά ψυχαγωγικά κι επιμορφωτικά παιχνίδια τον Κουρελή και την Παλιάτσα. Οι δύο αυτοί, μικροί, κωμικοί, ήρωες, παλεύουν να ξεπεράσουν τα εμπόδια της κακιάς μάγισσας Διχόνοιας, η οποία θέλει να τους αναγκάσει να εγκαταλείψουν το όνειρό τους, να φτάσουν στη μαγευτική Κοραλλοχώρα και να ζήσουν πριγκιπικά, πλάι στην καλή Γοργόνα. Θα δεχτούν άραγε με υπομονή ο Κουρελής και η Παλιάτσα τις δυσκολίες που θα συναντήσουν στο ταξίδι του παραμυθιού ή θα παραιτηθούν όπως συμβαίνει με τον ασθενή, που φτύνει το πικρό χάπι, παρόλο που ξέρει ότι θα τον θεραπεύσει; Ελάτε μικροί και μεγάλοι, να εμψυχώσετε τους ήρωές μας, ώστε να πάρουν τη σωστή αποφαση και να απαρνηθούν τη φιλαυτία, για χάρη της αλληλεγγύης και της αγάπης. Τα έργα έχουν ανέβει με τη διαδραστική μέθοδο (interactive) και στηρίζονται εκτός από το κείμενο στους αυτοσχεδιασμούς των ηθοποιών και στη συμμετοχή των μικρών θεατών που βοηθούν ενεργά στην εξέλιξη της κάθε παράστασης. Στο πλαίσιο του προγράμματος περί Αισθητικής Αγωγής, οι τέσσερις παραστάσεις μας έχουν εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Σας προσκαλούμε να τις παρακολουθήσετε με όλο το σχολείο ή μόνο με την τάξη σας. Έχουμε τη δυνατότητα να μεταφέρουμε την παράσταση στο χώρο του Σχολείου σας με όλο τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό που απαιτείται για ένα άρτιο αποτέλεσμα.

Περίληψη Έργου

Δύο φτωχοί νέοι, ένα αγόρι με κουρέλια κι ένα κορίτσι ντυμένο με τα ρούχα του παλιάτσου, περιπλανιούνται νηστικοί στην αγορά. Δεν γνωρίζονται μεταξύ τους, ώσπου η μυρωδιά ενός βραστού από κάποιο ταβερνείο τους κάνει να συναντηθούνε μοιραία για πρώτη φορά. Ταυτόχρονα ένας ντελάλης ανακοινώνει στην αγορά, ότι η γοργόνα, που ζει στη μαγευτική κοραλλοχώρα ψάχνει πρίγκιπα για να παντρευτεί κι όποιος της βρει τον κατάλληλο, που να πληρεί τα προσόντα θα πάρει ως ανταμοιβή χίλιες χιλιάδες σμαράγδια. Τα δύο παιδιά θαμπώνονται από την προσφορά και το καθένα για λογαριασμό του ξεκινάει την περιπέτεια. Ο νέος θέλει να παρουσιαστεί στη γοργόνα ως πρίγκιπας, παρόλο που φοράει κουρέλια και η νέα θέλει να βρει έναν πρίγκιπα για να τον παρουσιάσει στη γοργόνα και να κερδίσει τα χίλιες χιλιάδες σμαράγδια, ενώ δεν έχει τέτοιες γνωριμίες. Και φυσικά το μόνο που καταφέρνουν είναι να μπλέκεται συνεχώς ο ένας στα πόδια του άλλου δημιουργώντας έτσι μεταξύ τους γκάφες και ξεκαρδιστικές ιστορίες. Όμως με τους ανέμελους αρχικά καυγάδες τους κατάφεραν να ξυπνήσουν και να φέρουν κοντά τους τη μάγισσα Διχόνοια, τη δίδυμη αδερφή της καλής Γοργόνας. Η Διχόνοια εξορίστηκε από την κοραλλοχώρα λόγω της κακίας της. Σκοπός της ήτανε πάντα να προκαλεί έριδες στους ανθρώπους και τα ζώα. Γι αυτό θέλει τώρα με κάθε τρόπο να αποτρέψει τα δύο αυτά παιδιά, τον Κουρελή και την Παλιάτσο, να επιτύχουν το στόχο τους. Έτσι λοιπόν εμφανίζεται συνέχεια μπροστά τους και τους βάζει δοκιμασίες και εμπόδια. Οι δύο νέοι καλούνται, να παλέψουν ενάντια στην κακία, το φόβο τη φιλαυτία και τη ρηχή υπερηφάνεια, τη ζήλεια και τη μνησικακία που θέλει να τους εμφυσήσει η Διχόνοια. Για το σκοπό αυτό θέτει σε λειτουργία το πανίσχυρο όπλο της, τον εγωισμό του ανθρώπου και το ένστικτο της αυτοσυντήρησης. Όμως δεν υπολογίζει, ότι οι δύο νέοι έχουν την αμέριστη συμπαράσταση των παιδιών-θεατών, που με τις αγνές συμβουλές τους, τα πολλά χαρούμενα παιχνίδια και την αγάπη τους, δίνουν θάρρος και κουράγιο στους ήρωές μας, να αντιμετωπίσουν καρτερικά κάθε δυσκολία και να ομολογήσουν τη λυτρωτική φράση: ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΚΑΛΟ.

Σημείωμα Συγγραφέα

Το παραμύθι είναι μία λαϊκή αλληγορική ιστορία, που στοχεύει στη διδαχή του ασυνείδητου νου με συνειδητή δράση. Ο άνθρωπος είναι από τη φύση του πνευματικό και κατ’ επέκταση δημιουργικό όν. Αυτό σημαίνει ότι δημιουργεί με τη φαντασία του. Καμία εκδήλωση στο υλικό πεδίο δεν υφίσταται εάν δεν προηγηθεί η σκέψη. Και ανάλογα με το αν κάνει ο άνθρωπος καλές ή κακές σκέψεις υλοποιεί καλά ή κακά πράγματα. Η ζωγραφιά ενός όμορφου τοπίου ή η ρίψη ενός γυάλινου μπουκαλιού στην ανακύκλωση είναι υλικές εκδηλώσεις καλών σκέψεων ενός παιδιού, ενώ το να μουντζουρώσει και να σκίσει το τετράδιο ενός συμμαθητή του επειδή κάνει καλύτερα γράμματα ή ακόμα και να εμποδίζει με την αταξία του το μάθημα του δασκάλου του, αποτελούν την υλοποίηση αρνητικών σκέψεων και συναισθημάτων. Τα προαναφερθέντα περιστατικά αποτελούν άμεσες εκδηλώσεις της σκέψης στο υλικό πεδίο. Πολλές φορές όμως συμβαίνει να επιθυμούμε κάτι συνειδητά αλλά, αυτό να μην υλοποιείται . Και τότε μας πιάνει απελπισία. Αδυνατούμε, να αντιληφθούμε, ότι το ίδιο μας το υποσυνείδητο μπαίνει εμπόδιο, διότι καθώς μεγαλώνει ο άνθρωπος αποθηκεύει σε αυτό, άχρηστες πληροφορίες, οι οποίες προέρχονται από το αρνητικό συναίσθημα του φόβου. Στα παιδιά ο φόβος δρα δημιουργικά και ξεπερνιέται με την αγάπη που δείχνουνε, να γνωρίσουνε τον κόσμο και να μάθουνε. Προγραμματίζουν έτσι το υποσυνείδητό τους ώστε θεωρούν ότι κάθε εμπόδιο είναι για καλό σκοπό, διδάσκονται από αυτό και πηγαίνουν ένα βήμα πιο μπροστά. Έτσι λοιπόν το να πρέπει ένα παιδί να μάθει να περπατάει και να μιλάει είναι ευλογία και όχι κακοτυχία, όπως για παράδειγμα συμβαίνει σε μία αντίστοιχη δυσκολία για έναν ενήλικα. Το δραματοποιημένο παραμύθι «Στη μαγευτική κοραλλοχώρα» με πολύ χιούμορ και φαντασία συντρίβει το πρότυπο του ανελέητου ανταγωνισμού, που διδάσκει η εποχή μας και οδηγεί τον άνθρωπο μέσω της υπερβολικής του φιλαυτίας στην αποτυχία και τη θλίψη, δύο μεγάλες θυγατέρες του αρνητισμού. Αντίθετα, μέσα από την ενεργή συμμετοχή, στην εξέλιξη του παραμυθιού, οι μικροί αλλά και οι μεγάλοι θεατές, προάγουν την ομαδικότητα και τη φιλότιμη συνεργασία, αξίες, που οδηγούν τον άνθρωπο στη δημιουργικότητα και την ψυχική πληρότητα και έτσι πράττουν μόνο θετικά. Επίσης η ιστορία μας προβάλει πολύ παραστατικά, την επιμονή και την υπομονή, που πρέπει, να δείχνουν τα παιδιά στην υπερνίκηση των εμποδίων της ζωής. Και το κυριότερο, οι ήρωες του παραμυθιού μας καταφέρνουν να εξοντώσουν τη μάγισσα «Διχόνοια», υμνώντας έτσι την «Αγάπη», τη μητέρα όλων των αγαθών, υλικών και πνευματικών..

Συντελεστές Έργου

Κείμενο-σκηνοθεσία: Αντώνης Ζιώγας
Μουσική:
Υάκινθος Μάινας
Χορογραφίες:
Σίμων Πάτροκλος
Σκηνικά-Κοστούμια:
Ελένη Σουμή

Ηθοποιοί (με σειρά εμφάνισης)

Λένα Δαρείου (Παλιάτσος)
Δανάη Νεονάκη (Μαγείρισσα, Γοργόνα, Διχόνοια)
Νίκος Τσιμάρας (Κουρελής)

Θέατρο Πρόβα

O πολιτιστικός οργανισμός «Πρόβα» ιδρύθηκε το 1984 και στεγάζεται στο διώροφο νεοκλασικό της οδού Αχαρνών και Ηπείρου 39. Το Θέατρο «Πρόβα» από την έναρξη της λειτουργίας του μέχρι σήμερα, συμμετείχε σε τέσσερα διεθνή φεστιβάλ θεάτρου και παρουσίασε 65 έργα στην Παιδική, Πειραματική και Κεντρική Σκηνή του.

Η «Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης Μαίρης Ραζή Η Πρόβα» στα 15 χρόνια δραστηριότητάς της έλαβε μέρος σε δυο Διεθνή Φεστιβάλ Δραματικών Σχολών και τιμήθηκε με πέντε βραβεία, που αποτελούν ξεχωριστή αναγνώριση της εκπαιδευτικής δουλειάς της Σχολής.

Η «Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης Μαίρης Ραζή Η Πρόβα», το «Θεατρικό Εργαστήρι Για Παιδιά» και η διοργάνωση εκδηλώσεων, γιορτών και γενεθλίων, ξεκίνησαν το 2000.

1984: Ιδρύθηκε η εταιρεία θεάτρου "ΠΡΟBA". Στα 27 χρόνια δραστηριότητας της παρουσίασε 44 έργα και έλαβε μέρος σε τέσσερα διεθνή Φεστιβάλ Θεάτρου.

1985 - 1986: Ιδρύθηκε το Θέατρο οδού Ερμού στο νεοκλασικό κτίριο της οδού Ερμού 106 στo Μοναστηράκι και λειτούργησε έως το 1999 που υπέστη ζημιές από τους σεισμούς.

1993: Ιδρύεται η δεύτερη σκηνή της εταιρείας θεάτρου ¨ΠΡΟΒΑ¨ με στόχο την προώθηση της ελληνικής δραματουργίας.

2000: Δημιουργία παιδικής σκηνής. Συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς για το πρόγραμμα «Πολιτιστική παρέμβαση στις εστίες των Αθιγγάνων». Τις σκηνοθεσίες των έργων έκανε η Μαίρη Ραζή εως το 2005.

2002 - 2003: Ιδρύεται το θέατρο "ΠΡΟΒΑ". Ο νέος θεατρικός χώρος εγκαινιάζεται με το περίφημο έργο του Πήτερ Σάφερ "Άσκηση πέντε δακτύλων". Σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς διοργανώνεται το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εικονική Πραγματικότητα».

2008: Ιδρύεται η Πειραματική Σκηνή του Θεάτρου «ΠΡΟΒΑ», με την επωνυμία, « ΟΙ ΜΥΣΤΕΣ », και σκοπό την σπουδή και την συστηματική έρευνα πάνω στο Αρχαίο Ελληνικό Δράμα.

Αχαρνών & Ηπείρου 39,
Αθήνα
210 8818326